Monday, April 20, 2009

aduhhhh!!!!he did it again..!

haiya...nama kebuah iya mesti ka ngasuh semua orang nemu pasal iya ka ke aku???
udah manah aku nerima iya nyadi kwan...sampai ila-ila pun tetap kawan...
bakani ku ka nutup malu depan lecturer lepas tu???haiyaaaaaa....
bikin malu betul budak ni...!!!
nama kebuah mesti aku ga kena..??
nadai salah enti iya sekadar minat tauka nyimpan pengerindu ngagai aku,tang ingat2 meh...anang kelalu nitihka peneka ati diri empu...
anang sampai sanggup ngaga cerita bula...
bila masa aku cemburu indah meda iya kluar enggau indu bukai..??
ahahahaha...lawak...lawak..
aku ukainya peduli iya keluar enggau sapa2...


nguji meh meri peluang ngagai indu bukai...mayuh deh manah agi ari aku..ok!!
enda ibuh nganti aku...laban pemutus jaku aku tetap sama...
ok!!!(semina ulih dibaca bansa iban aja)

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena