Thursday, October 8, 2009

Nama meh penyadi nembiak diatu??









KUALA TERENGGANU 1 Feb. - Sebuah sekula sekondari ba Manir kachuh ketegal ulah bala nembiak ti belaya enggau pangan diri. Sida besenjataka semurai enggau duku ilang. Utai tu nyadi kira-kira pukul 10: 15 pagi. Siku nembiak pom 4 balat amat bakal ba perut laban ti kena rimbas ilang maya sida ti belaya. Dipelabaka lebih kurang 18 iku sida ti enggau belaya pa padang sekula. 2000 nembiak sereta pengajar sama bela merati ari jauh lalu nadai siku berani nyerara laya sida nya laban irau enggaika bebadi ngapa laban bala nembiak ti belaya nya dipelabaka mai 8 bilah duku sereta ilang.

Dipelabaka, laya nya bepun ari pengawa siku nembiak ti ngenchuri bateri talipaun binching nembiak ti bukai.

*** mulaika pengingat lama kitai iban kelia ke udu amat bepumpungka pala pangan diri. nadai nyangka utai ke bakatu mega agi bisi nyadi kemaya hari diatu. Mayuh bansa bukai irau ati sereta nangi begulai enggau bala iban ketegal pengawa aki ini kitai dulu kelia. Mayuh mega raban kitai ari menua seberai takut nemuai ngagai menua sarawak ketegal ti takut ke bansa iban.Tang diatu, bansa iban udah makin maju lalu nadai agi didinga rita bebunuhka pangan diri. nyangka dunya udah nyau majak bebali. macham2 cehita....


Salah seorang pelajar yang hanya mahu dikenali sebagai Norzie berkata, pergaduhan itu berlarutan selama kira-kira 30 minit. “Kami hanya melihat pergaduhan itu dari jauh dan tidak pasti puncanya. Dalam keadaan kelam kabut itu, ada yang menggunakan pedang dan parang sehingga menyebabkan seorang daripada mereka terkena libasan di perutnya,” katanya ketika ditemui di sini hari ini.Menurutnya, sewaktu melarikan diri, satu lagi tikaman terkena bahagian belakang pelajar berkenaan, namun dia tidak pasti tahap kecederaan yang dialami kerana mangsa terus meluru ke tandas. Mangsa dikatakan bukan pelajar sekolah itu sebaliknya belajar di sekolah berhampiran dan datang ke padang itu untuk membantu rakannya yang terlibat dalam pergaduhan tersebut.

Sementara itu, seorang penduduk kampung yang enggan dikenali berkata, dia menyaksikan pergaduhan itu kerana rumahnya terletak hanya di seberang jalan sekolah berkenaan.‘‘Saya macam tak percaya melihat pergaduhan itu yang seperti aksi dalam filem samurai Jepun, pedang dan parang dihayun sehingga melukakan perut orang lain,” katanya. Katanya, selepas pergaduhan lerai, dia melihat pelajar lelaki yang cedera itu duduk di sebuah wakaf berhampiran pintu masuk sekolah sebelum meninggalkan kawasan itu menaiki sebuah kereta dipercayai dipandu rakan sekampungnya. Cubaan untuk mendapatkan pengesahan kejadian daripada pengetua sekolah berkenaan gagal apabila beliau enggan melayan panggilan telefon yang dijawab oleh isterinya.

Sementara itu, Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Supritendan Khairi Ahrasa ketika dihubungi memberitahu, pihaknya hanya menerima laporan seorang pelajar sekolah berkenaan diugut oleh beberapa pelajar yang memegang pedang. Katanya, laporan itu dibuat di Balai Polis Manir pukul 12 tengahari ini sebelum laporan sama dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Terengganu sejam kemudian.

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena