Saturday, June 20, 2009

penatai aku ba Rantau Limau

Lama amai udah enda pulai ke rumah panjai.enti enda salah ingat aku,nyauka datai setengah taun. mayuh amai utai udah berubah.buk bala sida ibu enggau aya udah belabuh mali burak. keredut kulit kening mega betambah.sida ke benung ngangkatka diri dara nyau udah nemu ngeliska diri.bejarit ngusuk leka mata,asaika benung bemimpi siang hari.hahahaha

30/05.......pejalai aku ari kuching-sarikei-pakan-Nanga Jambu-Rantau Limau.
pedis tulang tenguyung wai...
enti ka ngiga bini,anang ngiga indu orang menua nyin..jauh amai pejalai.hahhaa
datai ku ba rumah,hari endang udah belabuh malam.ukai nya bisi lampu jalai,ka pan enda,begama meh niki ke rumah. apai enggau indai aku endang nadai ngadang penatai aku malam nya,laban aku madahka diri enda sempat enggau begawai.

maya aku agi ba pendai-endur aku begagai nyemerai maya agi mit suba,dinga deh sada nyawa bala nembiak mit benung bepekit belagu.asaika enda pechaya ku udah datai ba RUMAH PANJAI RANTAU LIMAU.datai ku ba pala tangga,bala menyadi ku sepiak bilik pan tekenyit bendar ati.sida lalu nyaup aku mai barang tama ke bilik kami.

apai enggau indai aku baru udah badu makai malam.seduai tekenyit amat ati. bisi ga sampai lima minit enda tepansutka jaku..(hahahaha...kelalu ga nya...nyau beterutu ai mata indai aku laban ti kelalu gaga meda penatai anak diri.ambis kuyu disium.nadai iya peduli aku tu nyauka semak sari semalam enda mandi..bakanya meh penyayau apai seduai indai ngagai bala kitai ti nyadi anak. kami sebuat lalu beberap gauk ke pangan diri.enggai bebadu indai aku meri terima kasih ke TUHAN laban udah ningaka leka sampi iya....(THANKS LORD)

udah nya,indai ku lalu mai aku ngagai mija makai......
wooooooooowwwwwwww......MASAKAN IBU TERCINTA...
naka iya pengenyang aku malam nya..lama udah nyera ke pemakai dipanduk indai..
udah tembu makai,terus mandi....
chelap amai ai orang rantau limau wai..
jenak tinduk malam nya udah bekau kelalu lelak.31/05(hari minggu)-nurun sembiang

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena